2016. július 2., szombat

11. Sorry! I'm a journalist.

Xiumin:
Teljesen elfehéredve, heves szívveréssel álltam a folyosón. Az üzenet ismeretlen számról érkezett, így sejtésem sem volt, hogy kitől jöhetett az sms. Nagyot nyeltem. A szobámba rohantam és levágtam magam a székembe. Azon kezdtem pörögni, hogy ki az, aki ennyire utálhat. Természetesen egyből Sehun ugrott be, de az a helyzet, hogy ki is kellett zárnom a nem létező listáról. Oké, hogy Mi a rákot csináljak? Fel-alá kezdtem járkálni, mikor kopogtattak az ajtómon és Chanyeol nyitott be.
utál, de teljesen leszarja, hogy Luhan mit csinál. Innentől kezdve, nem hittem, hogy ő lett volna. Mivel nem rég érkeztem, az emberek többségét nem ismertem még, szóval kizárásos alapon, Chanyeol, Chen és Luhan maradt. Hármójuk közül viszont, ismét ki kellett zárnom két embert, mert Luhan velem volt, mikor fotóztak, ráadásul azzal fenyegettek, hogy elárulnak Chennek, így nem hittem, hogy pont ők szívóznának velem. Egyedül Chanyeolt tudtam gyanúsítottként beállítani, hiszen nem tudtam, hogy hol volt akkor és mit csinált. Viszont miért akarná ezt tenni? Elméletileg tetszik neki Baekhyun és egyedül én tudom összehozni őket. Idegesen sóhajtottam fel és tincseim közé vezettem az ujjaim.
- Mit szeretnél? - kérdeztem.
- Haver, jól vagy? Úgy nézel ki, mint akit le akarnak gyilkolni.
- Ki tudja? - sóhajtottam fel. Chanyeol furán nézett rám.
- Mindegy! Csak azért kereslek, mert érdekel, hogy beszéltél-e Baekhyunnal? - nem akartam most ezzel foglalkozni, de mivel megígértem a colosnak, hogy segítek, csak bólintottam. - És mit mondott? - kérdezte félve.
- Azt, hogy jobban jársz, ha nem kezdesz vele. A viselkedése miatt. - magyaráztam.
- Mi? Amiatt, hogy olyan kis szerencsétlen? - kérdezte Chanyeol fölháborodva. - De hiszen, pont az a cuki benne! Nem tudnál kitalálni valamit, hogy találkozhassak vele? - kérdezte és csillogó szemekkel nézett rám.
- De, folyamatban van! - mosolyogtam rá.
- Jó, csak siess! - vigyorgott hálásan, majd elhagyta a szobát. Ebben a pillanatban húztam ki a listámról. Ez az ember a légynek sem tud ártani, nem értem, hogy lehet testőr! Akadtam ki magamban. De, ha nem Chanyeol volt és nem Chen vagy Luhan, akkor egyedül Sehun köreit zavartam. A tenyerembe temettem az arcom. Tényleg nem tudtam mit kezdeni a helyzettel.
- Xiumin! - hallottam, hogy ismét nyílik az ajtó és Chen meg Luhan léptek be rajta.
- Minden oké? Úgy eltűntél az előbb... - nézett rám Chen aggódva.
- Igen, csak egyedül akartalak hagyni titeket! - hazudtam. Chen még mondani akart valamit, de megszólalt a telefonja és miután beszélt a számomra ismeretlen személlyel, azt mondta, sürgős dolga van, el kell mennie. Egyedül maradtunk Luhannal.
- Jobban vagy? - kérdeztem a fiatalabbat, aki bólintott.
- Kicsit.
- De mi történt? - néztem rá. Egyre inkább éreztem, hogy mindenképpen ki kell találnom mi folyik itt, különben én is megjárom.
- Csak Sehun hülye volt! Ennyi! - vont vállat.
- Ha csak ennyi lenne, nem rohantál volna hozzám, könnyek közt. Szóval legalább erre a kérdésemre válaszolj! Mi történt múlt este? - néztem a szemeibe. Luhan felsóhajtott és becsukta maga mögött az ajtót.
- Nem tudom tudod-e, hogy mi van köztem és Sehun közt?
- Leginkább semmi, már ha elviekben vesszük a dolgot. - Luhan elhúzta a száját.
- Igen! Tényleg nincs köztünk semmi. De mégis van... Nem tudom megmagyarázni. De nem is ez a fontos. Sehun mániája, hogy minden áldott este, nőkkel tér haza. Van, hogy csak egyel, de volt, hogy többet is hozott. Ilyenkor nem lehet tőle aludni, mert rohadt hangosak. - Luhan hangja fájdalmasan csengett.
- És te, hogy pihensz? - kérdeztem.
- Vagy sehogy, vagy átmegyek a szomszédomhoz. Ő az egyik haverom. Általában ott szoktam aludni.
- Hogy hívják? - kérdeztem.
- Zhang Yi Xing. - felelte. - Szóval nála szoktam aludni. De múlt éjjel, nem volt otthon, hagyott is egy üzenetet, hogy sürgős dolga akadt, sajnálja, de nem tudok bemenni. Mikor hazaértem, a szennyesláda tele volt Sehun kurváinak a ruháival, pedig tudja, hogy mennyire utálok utánuk mosni! Aztán az egyik csaj is kijött és úgy dobta nekem a ruháit, mintha ő élne itt és nem én. Annyira kiakadtam, hogy a próbateremben kellett aludnom, mert Sehun közben döngette a nem tudom hányadik nőjét! - sírta el magát a fiatalabb.
- De nem értelek! Miért nem költözöl el és miért hagyod, hogy így bánjon veled? Ki is rúghatnád, nem? - kérdeztem értetlenül.
- Mint azt korábban említettem, a dolog nem ilyen egyszerű, viszont az már tényleg nem tartozik rád. És ezt nem azért mondom, mert nem kedvellek, hanem azért, mert magadnak csinálnád a bajt, ha belekeverednél az ügyeinkbe. - törölgette a szemét. - Tartsd távol magad ettől a témától.
- Csak annyit mondj meg, hogy hármótokon kívül mást is érint a dolog? - kérdeztem. Luhan bólintott. Összezavarodtam. Luhan hozzám bújt, én pedig átöleltem. Alig voltunk így pár percig, mikor kivágódott az ajtó és Sehun lépett be rajta. Mikor meglátott minket, vérszemet kapva ragadta meg a nála idősebbet és elrántotta tőlem.
- Mennünk kell! - közölte hidegen. Luhan bólintott, majd elindult kifelé. Sehun dühösen nézett rám.
- Hagyd békén!
- Ha nem vetted volna észre, épp vigasztaltam! - vágtam vissza dühösen. Nehogy már ő akadjon ki!
- Semmi közöd a dolgainkhoz! - sziszegte. - Jobban tennéd, ha eltűnnél innen! - Sehun dühösen hagyta el a szobát, én pedig értetlenül vágódtam le a székembe. Visszakerült a gyanúsítottak listájára, bár még mindig kételkedtem. Szükségem volt valamire, ami lenyugtat. Rögtön Chen jutott eszembe. Valamiért úgy éreztem, szükségem van rá. Méghozzá most rögtön!

19 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁ...Úristen...
    Most már tényleg megesz a kíváncsiság, hogy mit titkolnak. Sehun nagyon gyanús nekem, de simán elképzelem, hogy valami más indult meg a háttérben. 유유유유~ Már várom az új részt!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kiderül~ :D Hamarosan jön a kövi rész! Megpróbálok sietni vele, hogy minél előbb olvasni lehessen! ;)

      Törlés
  2. Na jó Sehun tényleg gyanús volt nekem , de mivel Xiumin is őt hibáztatja , ezért nem valószínű már , hogy ő volt , deee az is lehet , hogy csak el akarsz bizonytalanítani....de....eszembe jutott valami , ami mondjuk elég abszurd , de ha belegondolok akkor lehetséges.... Mondjuk ez is egy lehetőség akár mennyire is fura...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki vele! Mi a másik gondolatod? :D Nagyon érdekel!

      Törlés
    2. Több ötletem is van mivel jó pár karakternek van oka megfenyegtni őt....amúgy az is lehet , hogy még nem megjelent szereplő

      Törlés
    3. De a legeséjesebb nálam Chanyeol és Yixing , de Krist is fel tudom vetni.....mivel hozzá is tudnék okokat csatolni.

      Törlés
    4. Egyre kíváncsibb vagyok! Krist értem, hogy miért gondolod, de Chanyeolt és Yixinget miért? Lehet, hogy ők, lehet, hogy nem, azt em mondhatom meg :3 de érdekel, hogy miért gondolod!

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    7. Chanyeol okai: Baek nos amikor dumált vele épp elég részeg volt így véletlenül elfecseghette neki , hogy Xiu ki is. Yeol pedig Chen testőre így lehet , hogy a fiú megosztotta vele az egész tetszős dolgot és Yeol így akarja távol tartani Luhant Xiutól.

      Lay: Lulu azon szomszédja akinél éjszakázgatni szokott , így tudhat pár dolgot a HunHan páros kapcsolatáról. Hmmm igazából azért is gondolok rá , mert őt szoktad az utóbbi időben arra használni a sztoriban , hogy helyre tegye a félre siklott kapcsolatokat. És az utóbbi időben fontos személy volt a ficijeidben.

      Törlés
    8. Érdekes! :D Nagyon tetszett, hogy ennyire kilogikáztad ki mit miért csinált! Főleg a Layes következtetés fogott meg! Mivel nem árulhatok el semmit, nem mondom, hogy jók-e a tippjeid, vagy sem, de köszönöm, hogy megosztottad, mert tényleg jól következtetsz! :D Na majd hamarosan kiderül! ;)

      Törlés
    9. Köszönöm😃 igazából csak bele gondoltam xd de arra jutottam , hogy még Chennek is lehet oka rá , bár ez nem valószínű ...tehát ja xd

      Törlés
    10. Na, majd kiderül, erről kezeskedem! ;)

      Törlés
  3. Ez az egesz ugy mar kezd idegesiteni....annyira rosz hogy nem tudok semmit. Nagyon erdekel hogy mi a folytatás szoval kerem a kovi reszt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez a cél! Hogy ne tudjatok semmit :D De ne aggódj, hamar hozom a kövit is! ;)

      Törlés
  4. Na jó Sehun tényleg gyanús volt nekem , de mivel Xiumin is őt hibáztatja , ezért nem valószínű már , hogy ő volt , deee az is lehet , hogy csak el akarsz bizonytalanítani....de....eszembe jutott valami , ami mondjuk elég abszurd , de ha belegondolok akkor lehetséges.... Mondjuk ez is egy lehetőség akár mennyire is fura...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok az elméleteidre! Meg, hogy összejön-e azzal amit én írtam! :D

      Törlés
  5. Eddig még nem is gondoltam arra, hogy Chanyeol is lehetett akár... És bár tényleg a légynek sem tudna ártani, ki tudja, mi lakozik a maszk alatt. Sehun is nagyon gyanús nekem, egyre jobban érzem azt, hogy ő volt az sms írója. Ugyanakkor még mindig úgy gondolom, hogy egy ismeretlen karakter lesz a tettes. Talán ez a Yixing? Még mindig bonyolult ~ :D De ez a rész is tetszett, Xiumin meg menjen csak szépen Chenhez, mert nagyon cukik együtt. *-* Várom a folytatást! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ilyen bonyi, hogy izgi legyen ;) Sietek a következővel is és remélem, hogy nem okozok majd csalódást! :D Örülök, hogy tetszik a történet! :)

      Törlés