2016. július 3., vasárnap

13. Sorry! I'm a journalist.

Xiumin:
Reggel nagyon fáradt voltam. Chen ébresztett fel, hogy lassan mennünk kell az ügynökséghez.
- Igazad volt! Tényleg tudnék aludni ezzel a módszerrel, csak az a baj, hogy munkaidőben! - ásítottam. Chen felnevetett.
- Azt nem mondtad mikor akarsz aludni! - vigyorgott. - Egyébként, én a helyedben nem problémáznék! Nekem táncórám is van! - kikászálódtunk az ágyból, megfürödtünk, megreggeliztünk és bementünk az ügynökségbe. Chen a próbaterembe ment, én pedig a saját szobámba, hogy pihenjek és elkészüljek az utolsó dallal, amit ez az album fog tartalmazni. Miközben megpróbáltam kitalálni, hogy mi legyen, kaptam egy emailt. Először megijedtem, de csak a vezetőségtől jött, hogy holnap kell leadnom az albumtervem és ha van konkrét elképzelésem, hogy a dallamról, jelezzem. Sóhajtva válaszoltam, majd belefogtam az utolsó dal írásába. Let's do it! Ez tökéletes! Mosolyodtam el. Miközben írtam, egyre jobban elálmosodtam. Lassan lecsukódtak a szemeim és éreztem, hogy a fejem lassan leesik az asztalra.

Csipogásra keltem. Előhalásztam a telefonom. Olyan három órát aludhattam így ülve! Állapítottam meg, mikor megnéztem az időt. Megnyitottam az sms-t és rögtön kirepült a fáradtság a szememből. "Tudom mit tettél múlt éjjel!" Hevesen dobogó szívemre tettem a tenyerem. A szám ismeretlen, vagyis ugyanaz az illető küldte, aki a múltkor is. Ez fenyegetés volt, bár azt nem írta, hogy zavarta volna a Chennel való együttlétem. Ez némiképp megnyugtatott. Ültem és remegő kézzel tartottam a mobilom. Zavaromból az zökkentett ki, hogy Luhan lépett a szobába.
- Szia! Jól vagy? - kérdezte, mikor meglátott. Bólintottam és gyorsan eltettem a telefonom.
- Segíthetek? - kérdeztem.
- Menjünk kávézni! - mosolygott rám. Nagyon kívántam azt a kávét. Fáradt voltam és ideges. Viszont azt is tudtam, hogy ha elmegyek Luhannal, megint írni fognak a zaklatóim.
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne... - motyogtam.
- Megígérted, hogy nem hagysz egyedül! - fonta össze a karjait. Nagyot sóhajtottam. Végül is, ez csak egy kávé. Arra eddig sem kaptam semmit. Talán most sem fogok. Tanakodtam. Bólintottam és követtem Luhant a kijáratig. Az ajtóban, szinte nekimentünk Sehunnak, aki hideg tekintettel üdvözölt minket. Mikor elhaladtunk mellette, odasúgott nekem valamit, amit csak én hallhattam.
- A múltkor figyelmeztettelek, ne kelljen még egyszer! - nem mertem ránézni. Még egyszer? Már nem tette meg? Luhan után rohantam és beültünk a kocsijába.
- Zaklatottnak tűnsz! - pillantott rám Luhan.
- Nem vagyok az! - hazudtam. - Viszont te sokkal jobb színben vagy, mint a múltkor!
- Kialudtam magam. - vont vállat.
- Megbeszéltétek Sehunnal?
- Hazajött a szomszéd. - rázta a fejét Luhan. A fiúra néztem. Mereven tartotta a kormányt, szemében fájdalom csillant. Nagyon sajnáltam. Segíteni akartam neki, de az a helyzet, hogy nem tudtam. Ahhoz tudnom kellene, hogy mi folyik itt, de azt nem mondják meg. Beültünk az egyik kávézóba. Luhan elég csöndes volt, most nem beszélgettünk. Csendben megiszogattuk a kávét, majd visszamentünk az ügynökséghez. Luhan azt mondta, neki dolga van, de majd még találkozunk. Én visszamentem a saját helyemre és rettenetesen meglepődtem, mikor Sehunt találtam a székemen.
- Segíthetek? - kérdeztem kissé ijedten. Sehun gyilkos tekintettel nézett rám. Felállt és konkrétan a falnak nyomott.
- Mi lenne, ha távol tartanád magad Luhantól? - kérdezte. Szemei szikrákat szórtak. Legszívesebben elsüllyedtem volna.
- Ha akarnám sem tudnám, mivel ő keresi a társaságom! - próbáltam határozott lenni, de nagyon nehezen ment.
- Semmi közöd hozzá! Egyáltalán, minek vagy itt?
- Chennek dolgozom, ha még nem tűnt volna fel.
- Akkor mondom máshogy! Ez egy zárt hely, ahová nem engedünk be olyanokat mint te! - húzta össze a szemeit.
- Miben vagyok én különb mint bárki más? - nyeltem nagyot.
- Sokkal kíváncsibb vagy, mint a többiek! Fogd vissza magad! - kihajolt a képemből és dühös léptekkel távozott a szobából. Lecsúsztam a földre. Mi a fasz van már? Kezdtem egyre biztosabb lenni abban, hogy Sehun küldözgeti nekem az üzeneteket. Kimentem a szobámból és követtem Sehunt az egyik ajtóig, amin az állt: Luhan öltözője. Hirtelen hangokat hallottam.
- Jó lenne, ha kicsit visszavennél! - Sehun hangja idegesen csengett.
- Most épp mit tettem? - kérdezte Luhan.
- Minek járkálsz el Xiuminnal? Vagy olyan jóban vagytok, hogy mindent elmondasz neki? De akkor szólj nekem is, hogy ne menjek neki!
- Te bántottad? - csattant fel Luhan.
- Nem! Még! Bár nem sok kellett hozzá!
- Hagyd békén! Nem tud ő semmit! - szidta le Luhan.
- Akkor annál inkább! Jó lenne, ha elmenne!
- Miért? Mert téged zavar? Mi bajod vele? Hogy kedvel engem? Ennyi erővel te is vidd el a kurváidat máshová! - vágta a fiatalabb fejéhez Luhan.
- Ne kezd megint, az egészen más! Én a munkaidőn kívül csinálom amit. Ti viszont rohadtul nem! - kiabált Sehun.
- Te mit csinálsz? - ijedten fordultam meg. Chen állt velem szemben és felvont szemöldökkel meredt rám.
- Én? Hát én...
- Hallgatóztál! - vágott közbe a fiatalabb.
- Én nem hallgatóztam, csak erre jártam és...
- És?
- Keresek valamit... - zagyváltam össze-vissza.
- A falnak lapulva? - Chen arca komoly volt. - Semmi közöd ahhoz, mi folyik a túloldalon! - mondta mérgesen.
- De te tudod, hogy miről beszélnek, nem? - vágtam a fejéhez, de fel sem vette.
- Honnan tudnám! Nem hallgatózom! - vont vállat. - Inkább gyere! Most szünetem van! - csendben követtem Jongdaet, bár legszívesebben tovább hallgattam volna Luhanékat. Elmentünk a büfébe és ettünk ebédet, mert mind a ketten éhesek voltunk.
- Szóval, hogy haladsz a hatodik dallal? - kérdezte Chen.
- Jól már meg is van! - mosolyodtam el.
- Mi a címe?
- Let's do it! - feleltem.
- Mesélnél nekem az új albumról? - kérdezte Chen. Bólintottam.
- Hat dalt fog tartalmazni. Az album címe a Secret, de nem ez a kezdő dal az albumon. - magyaráztam.
- Hogy jönnek sorba?
- Unknown, Friends, Who are you?, Secret, I like you és Let's do it! - feleltem. Chen elmosolyodott.
- Vicces! - vigyorgott. Bólintottam és újabb falatot vettem a számba. Chen hamarosan felállt és ment vissza próbálni. Addig én egyedül ücsörögtem. Hirtelen Luhan jelent meg mellettem. Szemei hatalmasra nőttek a sírástól.
- Jó ég! Jól vagy? - kérdeztem. Ő bólintott és leült mellém.
- Kérhetek valamit? - bólintottam.
- Mi lenne az?
- Gyere át!

9 megjegyzés:

  1. Najó, Sehun mostmár igazán elmehet a picsába..bocsánat a fogalmazásért de nagyon felbasz a viselkedése...el képzelni nem tudom hogy mi történhetett, amiért így viselkednek egymással..már nagyon várom hogy mikor derül rá fény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan! :D Ne fogd vissza magad! :D
      Hamarosan jön a kövi rész, addig nem mondhatok semmit :3 de örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ooo...remélem nem lesz baj abból, hogy Xiu Luhant is megcsókolta és JongDae-vel is lefeküdt. Igazán eldönthetné, hogy akkor most mi van, mert nem lesz jó ha Chen mellett még Lulut is "vígasztalja"...Sehun pedig huzzon a francba! Bár mostmár nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért akar annyira nekimenni MinSeok-nak. Értem én, hogy féltékeny, de biztos, hogy több van mögötte. Nagyon várom az új részt!😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek a következővel, ezt megígérem! :D Addig meg csak türelemre tudlak inteni, mert szép lassan, ki fognak derülni a dolgok! ;)

      Törlés
  4. Én kicsit azért megértem Sehunt. Nem tudom, miért, de így van. Pedig annyira nem.kedvelem, de valahogy kezd belőlem szimpátiát kiváltani...
    Xiumin úgy érzem, nagy bajba fog még kerülni. Azért, mert újságíró és azért, mert Luluval és Chennel is kavar. Én tényleg úgy gondolom, hogy Chennek van valami köze a HunHan mizériához. Várom a köveit! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan kiderül, addig nem árulok el semmit, de örülök, hogy nem utálod Sehunt :D Igyekszem a kövivel! ;)

      Törlés
  5. Jo....nekem tokeletesen tele van a tököm sehunnal....ahhjjj az a marha már.

    VálaszTörlés