2016. július 5., kedd

15. Sorry! I'm a journalist.

Xiumin:
Reggel korán keltünk, mert Luhannak táncpróbája volt. Gyorsan lezuhanyoztam, majd mentem volna a konyhába, de csendes beszélgetés szűrődött ki.
- Köszönöm! - Luhan hangja kedvesen halk volt.
- Mit? - kérdezte Sehun.
- Hogy bevittél a szobámba, este. - belestem az ajtón. Sehun a tűzhelynél állt és reggelit csinált, míg Luhan az egyik széken ült és mosolyogva nézett maga elé.
- Ja? Honnan tudod, hogy én voltam? - Sehun meg sem fordult.
- Onnan, hogy nem ébredtem fel. Csak te tudod, hogy kell hozzám érni. - nézett a fiúra Luhan. Sehun megdermedt egy pillanatra, de aztán főzött tovább.
- Ne kezd el! - szólt rá Sehun. Hangja inkább volt szomorú, mint ideges. Luhan felállt a székéről és közelebb lépett Sehunhoz.
- Miért löksz el mindig? - kérdezte. Az idősebb kinyújtotta a kezét és hozzá akart érni Sehunhoz, aki
elhúzódott.
- Ne érj hozzám! - még mindig szomorú...
- Sehun... - lépett közelebb Luhan. Sehun ekkor jött ki a sodrából és elcsapta Luhan kezét, aki hátrált pár lépést.
- Nem értesz a szép szóból? - kérdezte Sehun mérgesen. Az idősebb lehajtotta a fejét.
- Sajnálom...
- Menj innen! - förmedt rá Sehun. Luhan elindult kifelé. Gyorsan a fürdőbe mentem. Nem tudtam összerakni Sehunt. Tegnap láttam, milyen gyengéden bánik az énekessel, erre ma ellöki. Kiléptem a fürdőből és Luhan szobájába mentem. A fiú az ágyán ült, háttal nekem és vállai rázkódtak.
- Luhan... - súgtam neki, mikor beléptem. - Mi a baj? - kérdeztem. A fiú rám nézett. Szemeiből patakokban folytak a könnyek.
- Luhan? - az énekes a nyakamba ugrott és szorosan ölelt át. Fejét a nyakamba fúrta és zokogni kezdett. Magamhoz vontam, mást nem tudtam csinálni. Megvártam míg megnyugodott, majd kimentünk a szobájából. Megreggeliztünk és lementünk a kocsihoz. Sehun előbb végzett, így ő már benn ült az autóban. Beültünk és bementünk az ügynökségbe. Luhan és Sehun eltűntek a folyosó végén, én pedig gyorsan leadtam a dalszövegeket. Miután végeztem, első dolgom volt, hogy felkeresem Yixinget. Volt egy csomó időm, így visszabuszoztam Luhanék lakásához. Megnéztem a kapucsengőt és keresni kezdtem a Zhang Yi Xing nevet. Hol lehet? Tanakodtam. Hirtelen megpillantottam így megnyomtam a csengőt. Nem tudtam otthon van-e, csak reménykedtem benne.
- Igen? - szólt egy hang.
- Zhang Yi Xing? - kérdeztem.
- Ez a nevem! Ki vagy?
- Xiumin! Luhan egy barátja! Beengednél? - kérdeztem. Egy ideig csönd volt a vonal túlsó végén, majd Yixing beengedett. Felmentem a lépcsőn és bekopogtattam az ajtón.
- Nyitva! - hallottam egy kiáltást. Benyitottam. A lakás hatalmas volt. Nagynak tartottam egyetlen embernek, igaz, nem tudtam, hogy Yixing egyedül él-e.
- Miben segíthetek? - kérdezte a kanapén ülve. Közelebb léptem.
- Információkra van szükségem. - mondtam.
- Milyenekre?
- Mi van Luhan és Sehun közt? - kérdeztem.
- Miért kéne azt megmondanom neked?
- Mert Luhan barátja vagyok és segíteni akarok neki. - magyaráztam.
- Mit is mondtál? - kérdezte. - Hogy hívnak?
- Xiumin! - feleltem.
- Azt hiszem Luhan már mesélt rólad egyszer! - gondolkodott el Yixing. - Rendben Xiumin! Először is, ülj le, hozok teát! - mutatott a fotelra. Miután elhelyezkedtem a bútordarabon, kiment a konyhába és nem sokkal később egy tálcával tért vissza, amin két csésze, egy kanna és néhány sütemény feküdt. Letette őket a dohányzóasztalra, majd töltött mindkettőnknek teát és átnyújtotta nekem az egyik csészét.
- Szóval... Mit akarsz tudni Luhanról és Sehunról? - kérdezte.
- Mindent amit te is! - feleltem.
- Nem gondolod, hogy oka van annak, hogy nem mondanak neked semmit? Mondjuk az, hogy nem rád tartozik? - kérdezte és szúrósan meredt rám.
- Megértem, hogy ezt mondod! De hallgass meg! Valami nagyon rossz dolog folyik itt és segíteni akarok nekik! - mondtam.
- Miért? - kérdezte Yixing.
- Mert a barátjuk vagyok! - feleltem.
- Miből gondolod, hogy tudsz nekik segíteni? - meredt rám.
- Nem tudom! De megpróbálhatom!
- És ha csak rosszabb lesz minden? - kérdezte. Nem feleltem. Igaza volt. Egyáltalán nem volt biztos, hogy nem ártok azzal, ha beleavatkozom. Mivel egy jó ideig nem szóltam, ismét Yixing kérdezett.
- Miért gondolod, hogy Luhan és Sehun kapcsolatában rejlik a megoldás? - a fiúra néztem.
- Úgy érzem, Sehun többet tud annál, mint amennyit elárul. - feleltem. Yixing megfújta a teáját és beleivott.
- Nem tudom mit tehetnék érted! - nézett rám. - Nem tudok semmit! Luhan nem beszélt a kapcsolatukról. Csak annyit mondott nekem, hogy itt akar aludni, mert Sehun egy pöcs! - gondolkodtam mit kérdezzek, majd eszembe jutott valami.
- Ismered Jongdaet?
- Chent? Hogyne! Miért? - kérdezte Yixing.
- Luhan nem mondta milyen kapcsolatban voltak? - kérdezte.
- Ha mondta is, nem tartozik rád! - felelte Yixing. Felsóhajtottam. Így nem jutok előbbre!
- Rendben! Megértem, ha bizalmatlan vagy! - álltam fel. - De szeretném, ha megértenéd, hogy segíteni akarok és ha tényleg olyan jó barátja vagy Luhannak, mint amilyennek ő mondja, nem akarhatod, hogy rossz legyen neki! - elővettem egy cetlit és felírtam a számom. - Itt a mobilszámom, ha meggondoltad magad, kérlek keress fel! - átnyújtottam a cetlit és távoztam az épületből. Visszamentem az ügynökséghez és bementem. Nagyon reméltem, hogy Yixing előbb-utóbb felkeres. Hirtelen pittyegett a mobilom. Megnyitottam az sms-t és majdnem lehidaltam. "Hagyd abba a nyomozást! Figyellek és nem tetszik amit csinálsz!" Le kellett ülnöm. Ez már nagyon para!

4 megjegyzés:

  1. Yixing fura... Nagyon fura, és ez ad nekem egy okot, hogy arra gondoljak, ő küldi azokat az üziket. Ha így van, remek színész lehet, jól titkolja.
    Sajnálom Xiumint, amiért senki nem mondd neki semmit. Én is utálom, ha tudom, hogy tudnak valami itt, de nem akarják nekem elmondani. Nagyon idegesítő érzés. De vajon Xiu tényleg azért ilyen kíváncsi, mert a barátairól van szó? Vagy csak az újságíró vére hajtja... Mintha kicsit elfelejtette volna, ki is ő valójában és miért szegődött Chen mellé. >...< Nagyon tetszett ez a rész, várom a kövit! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes és logikus gondolatmenet! :D Sajnos nem mondhatom el, hogy jó-e, vagy rossz, de mindenképp érdekes! :D Ígérem, sietek a következővel! ;)

      Törlés